Godmorgon eller godnatt?

Ja god morgon/natt jag och jonna har inte sovit en blund^^  jag ska hålla mig vaken en stund till jag berättade om fredde i förra in lägget och nu är vi tsm dömm mej inte men han  e den medt underbara personen jag mött älskar dej<3<3<3 ska träffa han imrn me jonna elr ng ;) jah har en mylittle ponny på min baksida av mobilen ^^ den e vacker<3 Jonna har gjort den nya headern...Älskar den men liiite fail? aja kommentera vad ni tycker jag måste släna in bild baxar jonnas mobil för ego pix puss på er<3

bild bomb



Kommentarer
Postat av: Lova <333

OMG VA KUUL!! du får visa bild på hnm<333

Men glöm nt att vi e gifta bara<3333

2011-12-29 @ 12:31:06
URL: http://itsmyhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0