Lov

Hej sry att jag inte har bloggat men jag har glömt :S men jag ska skärpa mig nu i dag sluta jag i skolan f1 najs asså sen gick jag Elle,Nico,Estelle,Natali,Razicka,Lova och Melika Till Ringen och letade ställe där Nico kunde ta hål i örat gick till typ 4 ställen sen hittade vi ett ställe efter det giick jag och Elle,Nico,Estelle,Natali,Razicka,Lova och melika till Nico och ladda ner filmer vi såg liite av saw sen såg vi wrong turn 4 äcklig som fan usch! imrn ska jag till mormor & Morfar och fira jul elr på morgonen det ska bli nice haha kan inte vänta längre nu i kväll har jag klätt gran me min familj kul? jaja kom just på en sak attt jag b¨åkade me en kille som heter Robin han e typ as kär i mej,,när jag va i parkhuset så ville Emil A prata me Robin så jag ringde hnm Då prata Emil me hnm sp ba Låt bli min tjej (Jag och emil e int tsm) Robin blev så jävla rädd :D så han hade mobilen av stängd i 8 dar Haha jag dör av garv men aja slänger in bild Puss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gz ngn e kär i dih^^

2011-12-28 @ 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0