Fan jävla cp liv.

Faan finns inge jag kan vara nöjd med vafan får inte ens vara kompis m Tindra de e lågt jag ska fan ta och söka mig till mina gamla kompisar från gammla skolan...Fyfan asså jag vill ba byta skola nu får fkng piss förfan sluta skapa FALSKA rykten e så jävla trött på dom asså har ni ngt att till lägga säg d då face 2 face för jag pallar inte mer längre fan Jonna jag behöver dig NU du har alltid  vart där för mej du har allti funnits för mej jonna du är min syster jah Älskar dej lämmna mej inte nu även om du inte har ngt me allt annat som har hänt har du alltid funnits dära ända sen  5-års har du funnits fyfan Älskling behöver dig som mest nu lova att du alltid finns för mej sen har vi min skola jag ska byta har jag bästemt mig för att göra t södermalms skolan ska jag där ni finns bort från alla andra...några i min klass Älskar jag Miranda,Vendela,Moa,Isabelle mm men ni är inge i gämmförelse va dom är Mimmi,Moa,Vendela vi sys på södermalms resten TACK och ADJÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0