Mysigt värre<33

Heej idag var jag med sötaste Lova^^ vi skulle buss luffa (no lifers) men Lova ville ha glass så vi gick t Donken på skanstull men deras glass automat va trasig då åkte vi t medis t den donken men deras var Oxå trasig du sprang vi int på Lidl och köpte glass (Tjockis barn^^) och åt på donken dom sa int t oss men dom kollade på oss vi årkade inte äta upp glassen  så vi skulle ge det t en fattig men vi våga int :S haha sååå fega vi e. sen gick vi t lindex då ville Roberto M och hans kompisar träffa Lova så då åkte vi t tängan (stav) det var mysigt men läskigt..för Jack rörde mig och lova typ 24-7 han var leskig D: men han var rolig han försökte trycka upp godis i min mun jag ville int ha godis jag var fortfarande äcklad över glassen^^ trololol men dom var snella nu ska jag äta midda bestående av flingor ^^ nomn nomn haha neej men aja bye<333

Läs oxå Lovas blogg www.itsmyhell.blogg.se



Vackra va?<33

Kommentarer
Postat av: Lova<33

Hihi min bild :3 <33

2012-02-07 @ 22:44:13
URL: http://itsmyhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0