PISS PISS PISS

Fan oxå mama tog min mobil för jag kom försent hem D: bajsa på dej!!! ska få tbx den har jag bestämmt! Aja idag var man hos tandläkaren som kom 15 min försent -.- mysigt att sitta där uppe med Miranda :D. Sen var vi i parkhuset en stund men skulle vi träffa Fredric men han kom inte men vi satt i hans trapphus det var mysigt. då gick vi till medborgarplatsens bibliotek det va mysigt sen behövde jag gå hem och äta sen träffa jag Lova vi var runt lite över allt. Vi gick in på ett solarium och låg i en sol sak skit (vi sola inte) det var mysigt nu deppar jag på mitt rum för mamma baxa mobilen FUUU YOU men nu ska hon tjata på mig så måste snacka med henne BAJSA PÅ DEJ MAMMA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0