Status.

Fredric Askebrink olofsson: En kille jag saknar att vara med som alltid finns för mig<3

Julia thuselius: En nica chey jag träffa på kreta saknar dig bby!<3

Isabelle Wrejde: En as mysig tjej som jag älskar som går i min klass<3 älskar dig isabelle

Daniella camacho: En skit söt chey som verkar as snäll<3

Hilda thaubert: En as snygg chey från min förra skola<3

Otto banteryd: En söt kille som jag vill lära känna bättre<3

Alice edin: En sjukt söt tjej från min förra skola som har en awsome klädsmak!<3

Alva Holm: En sjukt rolig,Söt chey som jag hade teater med och gick i samma skola med<3

Emma Granberg: En tjej i min skola som e söt

Molly åsberg: En tjej jag gick i samma skola som tyckte oxå du va lite bossig<3

Willy fermelin: En kille jag random adda men har sett måååånga gånger<3

Miranda Sörensen: min älskling du är en av dom jag kan prata med när jag mår skit älskar dej<3

Tin Åling: En tjej som gick på min förra skola som jag har mist kontakten med<3


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

K-

2012-02-22 @ 21:59:34
Postat av: Anonym

K-bry

2012-02-25 @ 08:18:46
Postat av: Molly

Ursäkta? vad fan vet du? som leker fjortis och allt... -.- jävla tönt!

2012-07-17 @ 15:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0