Okej de här me att blogga e jag ju bäst på MEN de finns en förklaring

Har inte kunnat blogga för blogg.se appen e fucktup igen
och blogg.se har ändrats as mycket
hela veckan har jag vart me Nils och Daniel
men de har varierat lite me vilka jag har vart me
men de har iallafall vart as gosigt
igår va jaf me Nils daniel och Elias och Calle
men Daniel och Calle och Elias typ dissa mig och Nils så nils och jag typ va me varrar i 20 min sen gick han hem
och jag hade tappat mina nycklar...Troode jag men Nils hade dom ^^
nils mobil blev stulen :O i onsdags stackars nils!
aja ska försöka blogga mer vi får se ha de bra
Kyssar
 
Gammla bilder jag hitta i datorn
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Sluta leka du e inte snygg du e as äcklig fattar att Fredric dumpa dig
Asså du kan sluta leka nu okej?
Du e så wannabe Lova skit mycket lägg ner me de!
Så jävla skarrigt!

2012-06-30 @ 20:40:46
URL: http://www.ellebjork.blogg.se
Postat av: RyanHP

Svar på Klara: Well if u don't like her, then mind your own fucking buissnes! Vadå wannabe Lova? Hon och Lova e fucking skit nära kompisar och kompisar brukar vara lika varandra betendemässigt, and who the f are you to say that about her? Det e du som e den skarriga bitchen som borde hålla sin käft! WABAAM!!

2012-07-05 @ 02:42:00
Postat av: Lova❤

Elle varför skriva Klara när du ändå lämnar din URL...
1. Hon leker inte snygg, hon är sig själv och hon är snygg så hon behöver inte leka det.
2. Varför är hon äcklig?
3. Hon leker inte någonting!
4. Tekniskt sätt dumpa han inte henne, han tyckte att hon var för bra för han.
5. Hon är inte wannabe mig, som Ryan sa är vi bästa kompisar och ganska lika.

2012-07-05 @ 11:53:19
URL: http://itsmyhell.blogg.se
Postat av: RyanHP

WABAAM! Elin ta inte åt dig av vad hon säger!<3

2012-07-05 @ 11:57:42
Postat av: Elin❤

Tack babys!
Tar inte åt mig och Sen e de inte elle de någon bitch som Skriver från min blogg adress på elles blogg men tack ändå!<333

2012-07-05 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0