Picknick me finaste!!❤☀

Tjäää idag hade vi skolavslutning så jävla Nice!!❤
fast kommer sakna alla i klassen!!❤
Så jävla många fina minnen Charlotten dalh allt!!
Men nu splittras vi:(
Efter avslutningen gick jag,Lova,Nico,Linda,Natalie,Emil,Ryan,Saska,Doruntina,Anosha, Alma,Herman,Oscar
Så jävla underbara kommer sakna er för alltid❤
Vi typ satt i Skånis och grillade fett Chill!!❤
VI ELDADE FUCKING BÖCKER!!❤
Sen så va jag me Lova,Elias,Ryan och Saska fett Chill!!❤
Nu ska jag slaggar hos Lova❤❤

Just nu ligger vi i Lovas säng och skajpar me Elias fett chill❤
Puss på er
Majsbarn älskar er❤❤
Bilderna e tagna från instasgram
Följ Lova griiiiiiiiisen: Lollipop99
Oscar korven: Ozze bozze
Ryan hästen; Ryan_hp_Haile
Emil ost pojken: Emiil Azad
Kyssar❤


Kommentarer
Postat av: Anosha (hon som var med men inte i blogginlägget )

Jag då ?? Diss !! :O

2012-06-13 @ 23:35:42
URL: http://myworldspace.blogg.se/
Postat av: Anosha

Sv : oups ,haha jag är så bra på att se sådana saker ! :P <33

2012-06-14 @ 10:38:02
URL: http://myworldspace.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0