.............................................Mysigt<3................................................

Idag träffade jag Lova och Tindra på donken dom satt och åt där eller Tindra gjorde sen gick vi in till Ringen och Träffa Mia,Linton,Alva? och Marry och vi va med dom några Minuter. efter det Åkte jag Tindra Lova och Mia till slussen för att träffa Jasper och yasmin eller jasmine? (venne hur hon stavar) efter det åkte vi till Sofia skolans gård och va där i fem minuter men vi började frysa så vi gick till Konsum och satt där i några minuter sen åkte vi till södrastation och hoppa runt sen skulle vi åka till skanstull (jag skulle träffa Alex) men då såg Jasper Roberto c Och nåfra mer (venne va dom hette) så vi hoppa av bussen och sprang till dom mhihi sen följde Roberto med till skanstull där han köpte coola sen gick vi in i ringen och väntade på Alex men han kom aldrig så vi gick i väg till donken  där skildes vi åt och jag va kvar med Lova och Tindra och då kom Linton Marry och Alva då började Tindra snacka med dom mhihi. Sen taggade jag hem och åt och insåg att jah har feber D: inte mysigt så nu ligger jag och chattar med Melisa och Erik mysig mysigt<3 ska göra dagen haff osv oxå puss :*
Den är till dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0