Förlåt...

Förlåt för jag inte bloggat men har inte haft Lust för jag har vart sjuk och lite så...Men nu skajpar jag med Erik mys mys det är roligt medans jag Chattar med Folk ^^ Aa Sitter och Kollar på tv Wipeout vinter Jätte kul '-.-' neej inte alls men men det får funka tills 21:00 its time fore Desperet house wifes (stav) haha idag efter skolan var jag med Moa och Vendela T mys mys i parkhuset skulle träffa Erik men var tvungen att åka D: men men aja Det var gosigt ändå För vi snacka i lur ett tag (Erik du måate lära dig att snacka så man hör dej) Hah nej nu var jag Elak mhihih :D jag är elak idag...Okej fett skum jag är men nu ska jag kolla på tv så puss puss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0