Landet typ

Jag och min familj är på våran kompis land as gos faktiskt sitter med pappas mobil (iPhone 4) utan den skulle jag inte kunna blogga igår sov Alva och Ln hemma hos mig det var kul men dom facerapa mig -.- fast det var ganska roligt lyssnar på musik och lite så idag vakna jag vid nio och dega i sängen i en timme då facebookade jag lite oxå sen väckte ja Alva och Ln och vi städade ( klockan elva skulle jag åka hit så vi hade lite bråttom) men aa vi körde Alva och Ln till tuben och min syrra lämna en film sen åkte vi hit där vi åt lunch PITZZA nomn sen va jag ute då gick jag och min syrra till ett stall det var jätte mysigt! Vi rykta en häst som heter fadi jätte fiiiiiin sen gick vi hem och jag baka kakor sen har vi inte gjort så mycket nu ska jag äta pussÄrkiver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0