Sjuk D:

Heej jag är sjuk har typ as ont i magen hade det igår oxå men då var jah i skolan men idag är jag hemma ligger occh kollar på desperet house wifes mamma spela in det igår så man ba Yaaay!! :D ligger i soffan och dricker cola ur nappflaska och messar med Emil♥ haha han är trevlig
Asså haha måste berätta om igår mysigaste dan asså (om man räknar bort min mage) jag och Lova gick till ringen och gick runt dära sen gick vi till donken jag beställde en cheese burgare utan ost och gurka  och dom roppade till och med "cheese burgare utan ost och gurka" jag och Lova blev jätte glada sen träffa vi Emil,Erik och Hugo men hugo gick direkt D: tråk barn men jaja emil erik jag och Lova gick in på nordea för att Erik skulle hämta pengar till vax och kakor vi gick till Coop och köpte kakor och läsk sen gick vi hem till honom och köttade oss och Erik satt och Guppa med sitt glas och spilde kanske lite och ba köttar man så ska man kötta asså haha normalaste haha♥ sen gick jag hem och typ gjorde inget sov lite osv ja sen typ kollade på tv men aja nu ska jag äta puss♥♥
Gammal bild menmen puss♥♥♥


Kommentarer
Postat av: todde du va? tjocka bitch,, fule fan.

vaddå gammal bild?

tadejiröven, du lägger upp den hela tiden, har den som profilbild på facebook, och du är inte fin gummsis, jag älskar dig. pussis

2012-04-07 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0