Sås?

Hej hej orkade inte blogga igår var så sjukt trött aja ska berätta vad jag gjorde i går först vaknade jag och fixade jag mig sen hoppade jag på tunnelbanan till Slussen där jag mötte upp Tindra och vi åkte till hennes skola (jag provade på den) de var as mysigt sen åkte jag till gymmet och gymmade och sen gick jag hem och kollade på film och sen åt jag middag och somnade
Och idag var jag i skolan och gjorde inte så mycket hade lektioner och så
Efter skolan åkte jag till Tc och tankade på mitt busskort och sen gick jag och mamma till scala och köpte en klänning som jag ska ha på min mosters bröllop och på skolavslutningen :3 aja nu sitter jag på tuben på väg hem
Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0